Το τραγούδι
αποτελεί τον πλέον αρχέγονο αλλα και φυσικό τρόπο μουσικής εκτέλεσης
διότι σαν μουσικό όργανο χρησιμοποιούμε το ίδιο μας το σώμα. Αυτό
προσδίδει ιδιαίτερες δυσκολίες στην παιδαγωγική του προσέγγιση,δεδόμένου
οτι ο κάθε άνθρωπος διαθέτει ένα διαφορετικό φωνητικό όργανο με τις
δικές του ιδιαιτερότητες και δυνατότητες .Για αυτό και το μάθημα είναι
απόλυτα εξατομικευμένο και στοχεύει στην ενδυνάμωση της φωνής,στην σωστή τοποθέτηση αναλόγως με το είδος του τραγουδιού (κλασσικό,σύγχρονο κλπ.),στην σωστή αναπνοή ,στην ευελιξία και στον έλεγχο της φωνής .
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ανάπτυξη της τονικής ακρίβειας και των ερμηνευτικών δυνατοτήτων του νέου τραγουδιστή,διοτι αυτά είναι που θα του επιτρέψουν να κατακτήση το δικό του ρεπερτόριο και να αποκτήσει αυτοπεποίθηση κατα την στιγμή της εκτέλεσης.
Η επαφή με το κοινό είναι η ΄΄μοίρα΄΄ του τραγουδιστή, και για αυτό οι σπουδαστές έχουν την δυνατότητα να εμφανίζονται στις συναυλίες του Ωδείου ή να συμμετέχουν στο Εργαστήρι Μοντέρνας Μουσικής και στη Χορωδία του Ωδείου.
Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ανάπτυξη της τονικής ακρίβειας και των ερμηνευτικών δυνατοτήτων του νέου τραγουδιστή,διοτι αυτά είναι που θα του επιτρέψουν να κατακτήση το δικό του ρεπερτόριο και να αποκτήσει αυτοπεποίθηση κατα την στιγμή της εκτέλεσης.
Η επαφή με το κοινό είναι η ΄΄μοίρα΄΄ του τραγουδιστή, και για αυτό οι σπουδαστές έχουν την δυνατότητα να εμφανίζονται στις συναυλίες του Ωδείου ή να συμμετέχουν στο Εργαστήρι Μοντέρνας Μουσικής και στη Χορωδία του Ωδείου.